Уште пет локации на сликата за летови со F-35, се чини дека Лелистад е фаворит

Аеродромот Лелистад моментално е омилената локација на Министерството за одбрана за проширување на капацитетот за летање на борци. Истражувањата покажуваат дека вежбањето со F-35 во Лелиштад би предизвикало најмалку звучно загадување за локалните жители. Ова го соопшти државниот секретар за одбрана Туинман. Покрај Лелистад, се размислува за уште четири локации за проширување на капацитетот за летање на ловци.

„Навистина ги разгледавме сите можни места. Гледаме различни критериуми како што се природата и домувањето. Но, најважно е колку непријатности тоа предизвикува за локалните жители“, изјави Туинман за Omroep Flevoland.

Во исто време, граѓаните мора да разберат дека одбраната ќе мора да спроведе повеќе вежби, според државниот секретар. „Сум бил во Франција и претходно, каде можеш да се опуштиш на плажа. Но, кога борбените авиони минуваат, Французите стануваат и почнуваат да аплаудираат. Тоа е другата страна на приказната.

Ова вклучува 2.300 дополнителни летови (полетувања и слетувања) годишно. Ова е во прилог на сегашниот расположлив простор од 5.200 летови годишно. Одбраната би сакала една локација за сите 2.300 полетувања и слетувања или две различни локации со по 1.150 летови.

Други опции

Покрај Лелиштад, опции се и поранешната воздухопловна база Де Пил (на границата на Брабант и Лимбург) и аеродромот Гронинген Елде (близу до границата на Дренте и Гронинген).

Дренте реагира разочарано од плановите. Заменичката Ивон Туренхаут тоа го нарекува шлаканица и „целосно разочарување“. Таа смета дека е неразбирливо што и пред да започнат работите за враќање на довербата во политиката и враќање на чесниот долг кон жителите на Гронинген, веќе е на маса нов радикален план. „Ние всушност сè уште се надеваме дека аеродромот Гронинген Елде ќе биде поштеден на крајниот резултат.
Аеродромот Твенте и воздухопловната база Военсдрехт се на сликата само за половина од потребата, бидејќи повеќе локални жители овде би доживеале звучно загадување. Државниот секретар пишува дека аеродромот Лелистад има „значително најмалку негативни ефекти од бучавата“ врз локалните жители, и на целосна и на половина побарувачка.

Заменикот на Оверисел, Ервин Хугланд, вели дека на Исток разбира дека плановите се разочарувачки за локалните жители. Според Хугланд, во Твенте постои загриженост за можно загадување со бучава. „Од друга страна, ние сме во интензивни разговори со министерството. На пример, за големиот предизвик за изградба на станови што го имаме. Има големи градови во близина на воздухопловната база. И што е важно: аеродромот Твенте не е вклучен за целосната цена. , но за половина“.

Аеродром Лелистад

Аеродромот Лелистад моментално се користи само од спортски авиони. Schiphol, сопственикот на аеродромот, со години сака да го користи Лелистад како алтернативна локација за летови за одмор, но отворањето постојано се одложува. Во последните години, повеќе од 200 милиони евра се инвестирани во подготовката на аеродромот Лелистад за комерцијална авијација.

Министерот за ПВВ Мадленер (Инфраструктура) минатиот октомври рече дека се надева дека ќе може да го отвори аеродромот Лелистад за празнични летови следната година. Тесно мнозинство во Парламентот не го сака тоа поради непријатностите за локалните жители.

Воздухопловната база Ајндховен, воздухопловната база Гилзе-Ријен, воздухопловната база Волкел и воздухопловната база Леуварден исто така беа истражени, но беа исклучени бидејќи овие места би предизвикале премногу (бучава) непријатност за околината. Многу нови градби се планирани и во Ајндховен и Гилзе-Ријен.

Советникот Хајн де Хан (PvdA) е задоволен од резултатите од истражувањето. Тој тоа го нарекува добра вест за жителите на воздухопловната база во главниот град на Фризи. „Знаете дека постои голема побарувачка за повеќе простор за вежбање. Јас го разбирам тоа. Во исто време, ние исто така веруваме дека звукот треба да се дистрибуира праведно низ Холандија. Leeuwarden сега зазема голем удел. Затоа веруваме дека другите областите, исто така, треба да се истражат“, вели тој за Omrop Fryslân.

Волкел и Леуварден во моментов се единствените места во Холандија каде што се стационирани Ф-35.
Нечистотија лента

На одбраната и треба и кратка неасфалтирана писта, таканаречена нечистотија, за да вежба тактичко слетување со транспортни авиони. Таа опција се уште не е достапна во Холандија.

На сликата имаше девет локации кои имаа доволно простор и соодветна површина за таква нечистотија. Бројот на соодветни локации сега е намален на четири. Околината на воениот аеродром Дилен (Арнхем) и поранешната воздухопловна база Де Пил (општина Венреј) се чини дека се најпогодни.

Одбраната, исто така, ги истражува можностите за нечистотија во воздухопловната база Гилзе-Ријен и полигонот Леусдерхајд во Леусден.

Да се ​​увери

Ова вклучува најмалку 240 и максимум 625 движења на авиони годишно околу кратката неасфалтирана писта. Тие имаат влијание врз животната средина и здравјето на локалните жители. Постои загриженост и за загадувањето со бучава за локалните жители. „Ја разбирам оваа загриженост“, рече државниот секретар.

Влијанието врз природата е најголемо во Дилен, поради неговата локација во средината на Велуве. Затоа, овој ефект дополнително се истражува.

Се очекува владата да ги објави привремените омилени локации во првиот квартал од 2025 година. На одбраната и треба повеќе простор за други активности. Ова се однесува, на пример, за вежби со хеликоптери и експлозиви, складирање муниција и полигони за стрелање.

извор: НОС Холандија