Фолксваген и Мерцедес страдаат од пад во продажбата – се надеваат на поддршка од германската влада

Нема конкретни мерки по консултациите меѓу автомобилската индустрија и германската влада.

Видео-консултации меѓу германскиот министер за економски прашања и врвот на германската автомобилска индустрија се уште не резултираа со конкретни мерки. Работите не одат добро за неколку големи производители, како Фолксваген и Мерцедес. Тие се надеваат на поддршка од германската влада.

Министерот Хабек потоа рече дека се разговарало за различни мерки и дека сега за нив прво ќе разговара со владините партии. Тој рече дека претпочита да не донесува избрзани одлуки.

Укинати субвенциите
Фолксваген страда од пад во продажбата и размислува за затворање фабрики. Тоа никогаш претходно не се случило.

Фолксваген исто така се бори да се натпреварува на пазарот на електрични автомобили. Дополнително, Германија минатата година ја прекина шемата за субвенционирање за купување на електричен автомобил. Со оваа субвенција добивте попуст до 9.000 евра. Хабек (Зелените) денеска истакна дека сепак е корисно да се купи електричен автомобил, дури и без субвенција.

Но, ако таа германска субвенција се врати, тоа навистина ќе помогне, смета Марике Кујперс, менаџер на секторот за мобилност во RaboResearch. „Тоа сигурно ќе осигури дека повторно ќе се продаваат повеќе електрични автомобили. Луѓето имаат поголема веројатност да изберат автомобил без издувни гасови доколку постои поттик. Ова ќе и помогне на германската индустрија“.

Кина
Министерот за економски прашања понатаму рече дека германските производители страдаат од пад на побарувачката за автомобили од Кина и дека тоа не може лесно да се реши.

ЕУ работи на увозни царини на електрични автомобили од Кина, но Германија не е за тоа. Земјата стравува дека Кина ќе воведе увозни тарифи за европските автомобили како контрамерка, како резултат на што германските производители ќе доживеат натамошно опаѓање на нивниот кинески продажен пазар. „Затоа работам на политичко решение со Кина што ќе ни овозможи да избегнеме тарифна војна“, рече Хабек.

Автомобилската индустрија има проблеми и во другите европски земји. На пример, шведскиот производител на батерии, Northvolt, ќе укине 1.600 работни места. Одлуката доаѓа откако BMW откажа голема нарачка на батерии за електрични автомобили.

 

Извор: nos.nl