Резултатите од ПАЗАРОТ покажуваат дека златните денови на Golf се зад нас, но не и во соседната земја, каде германскиот компактен сè уште има посебен статус.
Фолксваген голф отсекогаш бил сакан автомобил на Балканот. Иако беше познат како „народен автомобил“, Golf беше вистински статусен симбол од првата генерација. Ако некој возел голф, тоа значело дека успеал во животот. И така беше од првата генерација и остана до денес.
Голфот и Фолксваген се уште ги имаат најверните фанови во нашата соседна Босна и Херцеговина. Се пресметува дека околу една третина од автомобилите на тамошните патишта го носат логото на VW, а меѓу нив најпопуларен е Golf.
Иако поминаа години, па дури и децении од неговото производство, Golf 2 е дефинитивно најпопуларниот.
Со оваа љубопитност се занимава и ДВ, која сними репортажа за љубовта на жителите на Босна и Херцеговина кон Volkswagen и Golf.
Ни го претставија најбрзиот Golf во Босна, кој придвижуван од моќен мотор од 840 КС, до 100 km/h забрзува за само 2 секунди. Го најдоа во Тузла.
ДВ оди и во Сараево и блиската Вогошќа, каде порано имаше голема фабрика на Фолксваген со над 3.500 работници. Денес ги има само 170, а монтажата на автомобили одамна ја нема. За тоа како се обожава Фолксваген во Сараево и во Мостар и дали Босна и Херцеговина ќе добие споменик посветен на голфот, дознајте во видео прилогот.
Приказната за Golf ја направи и N1 BiH, кој ни го претставува Амаро Башиќ, сопственик на уникатен Golf 2 со делови од поновите генерации. Аднан Дедагиќ, сопственик на автомеханичар и голем љубител на голфот, вели дека секогаш има голф пред дома: „Голфот е народен автомобил, со него пораснаа генерации, доверлив е и ретко се распаѓа“.
index.hr