Сеул ја отвори првата линија со самоуправувачки автобуси како дел од експериментот за кој инженерите велат дека има за цел да направи јавноста да се чувствува поудобно со возилата без возач на патот.
Засега, под близок надзор на возачот, автобусот сам ќе вози по новата кружна рута долга 3,4 километри во центарот на Сеул, која ќе трае приближно 20 минути.
Луѓето можат да се качат на една од двете назначени постојки, откако ќе резервираат бесплатно место преку апликација.
Новиот автобус без возач се одликува со симетричност, со заоблени рабови и големи прозорци кои го прават повеќе да личи на играчка отколку на најсовремена форма на транспорт.
„Овој дизајн е намерен. Тоа е иднината. Автобус како овој бара нов вид на извонреден дизајн“, вели Јеонг Сеонг-гјун, шеф за автономно возење во 42 Dot, старт-ап одговорен за технологијата за автономно возење, сега во сопственост на јужнокорејскиот Hyundai.
Автобусот изгледа малку „како Лего“ бидејќи е направен од композитни делови за да ги намали трошоците и да го олесни реплицирањето, објаснува Јеонг.
Целта на компанијата, како што нагласува Јеонг е во иднина технологијата да биде евтина, безбедна и лесно пренослива на многу видови возила.
vesnik.com