Забраната за бензинските мотори ќе продолжи во 2035 година, со холандски допир
Токму тука работите одат наопаку за многу европски производители на автомобили: треба да има поголема јасност. Автомобилските брендови се подготвени да инвестираат милијарди во нова линија на електрични автомобили, но мора да бидат сигурни дека таа ќе се продаде. Срамота би било одеднаш да се покаже дека инвестицијата е непотребна. Станува уште попроблематично кога стратегијата ќе се приспособи, реинвестира и ќе испадне дека првичните планови се уште се спроведуваат.
Вчера овде можеше да прочиташ дека најголемата партија во ЕУ била против забраната за мотор со согорување во 2035. Правилата треба да се олабават за да има место за plug-in хибриди на пример. И ако најголемата партија сака нешто, тогаш очекувате дека има шанси тие планови да се реализираат, нели? Не е така, пишува сега Ројтерс. Барем не ако е до новиот европски комесар за клима и чист раст Вопке Хоекстра.
ЕУ е многу јасна во својата позиција
Сега сте добредојдени да имате мислење за тоа дали треба да спроведеме забрана за моторот со согорување, но треба да му дадете заслуга на Hoekstra што е јасна. Ројтерс го праша дали ќе се сменат сегашните планови за 2035 година. Неговиот одговор: „Не, одговорот е не“. Штета за ентузијастите, но јасно е за автомобилската индустрија, која треба да прави планови за да биде профитабилна за десет години.
Патем, десет години се уште многу. Несомнено ќе има некои промени во врвот на ЕУ, а исто така и во други земји, па веројатно ќе има следната порака за можна промена наскоро. Нè држи зафатени и вашите читатели фасцинирани. До следниот.
извор: НОС Холандија