Летниот хит може да дојде од сите страни благодарение на социјалните мрежи

 

Сега кога живата расте, уметниците ги објавуваат своите најнови песни за летото. Се прави се за да се постигне летниот хит на годината. Моќта да се утврди тоа е сè повеќе во рацете на самите луѓе, а помалку на радио станиците, велат радио водителките.

Летен хит може да дојде од сите страни“, објаснува Фернандо Халман од FunX. „Во денешно време, песната станува хит благодарение на социјалните медиуми како што е TikTok. Според Халман, луѓето се во повеќе меурчиња, што значи дека летен хит може да дојде од неочекувани агли.

“Летниот хит мора да ве зафати емотивно. Отчукувањето често е многу привлечно и ве тера да танцувате. Песната ви дава чувство дека сè е во ред и кога ќе ги затворите очите, гледате рај пред вас.”

Музичко патување

Песната што му се допаѓа на Халман и која би можела да биде летен хит во 2025 година е ZaaZaa на холандскиот рапер Френа. „Тој ве води на музичко патување. Ако го погледнете видео клипот, декорацијата, целата мелодија, сè едноставно одговара“. Френа враќа елементи од неговите корени од Гана, што според Халман ја привлекува публиката.

За радио водителот Реинаут ван Генд, Зааза е и песна на летото. „Неодамна го слушнав во живо и беше прекрасно“. Работи во радио станицата Blend, која главно свири R&B и хип хоп.

„Холандската музика цвета во моментов. Забележувам дека плочите како Lotje од Roeland Beelen и Jopke van Dobbenburgh се навистина добро во моментов. Тоа е комбинација од поп и хаус музика“, објаснува тој.

Презентерот Mattie Valk од Q-Music исто така забележува дека музиката на холандски јазик оди многу добро. Тој ја споменува песната Echte liefde is te koop од Самуел Велтен како пример за песна која ја привлекува јавноста.

„Се чини дека веќе околу три години повторно сме заљубени во холандската музика“, вели Валк. „Тоа всушност оди во бранови ако ја погледнете музичката историја. Сега исто така продолжува и во летото“.

Тајминг

За да постигнете летен хит, песната не мора само да има убава мелодија, вели Бери Паф од 100% NL. Времето на објавување е исто така важно. „Ако издадете песна непосредно пред летото, таа добива поттик.

Според Паф, помага и ако песната е насловна песна на серија или често се појавува на нечија временска рамка на социјалните мрежи. „Се е до препознатливоста. Според „Паф“, она што исто така се издвојува е тоа што летните хитови се секогаш весели, во темпо и пеење.

Тешко е да го предвиди овогодинешниот летен хит, бидејќи според него има многу избор. Во неговите очи, претендент е Вистинската љубов е за продажба од Самуел Велтен. „Песната е силно веќе два месеци. Дефинитивно ќе ја слушаме цело лето.

Покрај тоа, Паф смета дека ќе се обидат и раперот Дони и пејачот Ив Берендс. „Наскоро ќе го објават својот нов сингл „Nachtenlang“. Очигледно се стремат кон летен хит“.

Повторно откриени стари хитови

Летен хит не мора нужно да биде новообјавена песна од изведувач. Водителот на Blend, Ван Генд, гледа дека младите генерации повторно ги откриваат старите летни хитови, особено од R&B уметниците. Постојат неколку причини за ова. Според Ван Генд, хитовите од уметници како Акон, Шон Пол или Кејшиа Кол повторно се пуштаат многу благодарение на социјалните медиуми како што е ТикТок.

„Видов видео од двајца млади момци од 20 години кои отидоа да го слушаат Акон“, вели Ван Генд. „И тие рекоа дека може да успее со американскиот пејач затоа што има добри плочи. Не сфатија дека тој е веќе етаблиран уметник“. Родителите исто така играат голема улога во повторното откривање на класиците како Summer Jam (2003), Turn me on (2003) и Danza Kuduro (2010). Според водителката, родителите сега им дозволуваат на своите деца повторно да ги слушнат овие песни. „Ако овие видови уметници ја немаа оваа ера, тие досега ќе беа завршени“.

извор:НОС Холандија