Руски танкер за нафта се подели на два дела за време на бура и истекува нафта во теснецот Керч, меѓу копното Русија и окупираниот Крим, на околу 8 километри од брегот. Според руските власти, немало воен напад.
Не е јасно колкав е обемот на излевањето нафта. Рускиот весник „Комерсант“ пишува дека скршената цистерна превезувала околу 4.300 тони мазут кога делумно потона. Се вели дека задниот дел на бродот останал на површина.
Слики од оштетените танкери со нафта:
0:36 Руски танкери со нафта оштетени во невреме
Во рускиот танкер долг 136 метри имало петнаесет луѓе. Се вели дека еден од нив е мртов. Се чини дека другите се спасени.
Друг танкер исто така беше оштетен во невремето и сега е без кормило. На тој брод имало четиринаесет патници. Се вели дека руските власти сè уште се во контакт со екипажот.
Дописникот на Русија Герт Грот Коеркамп:
„Двата танкери западнаа во неволја при тешки временски услови на околу седум километри од брегот. Според вклучените спасувачки бригади, екипажот можеби направил фатални грешки, но во секој случај овие бродови не биле дизајнирани за овие услови. Новинската агенција Интерфакс пренесува дека и двата танкери биле изградени во 1980 и 1984 година. Тие биле наменети за речен транспорт или ограничена употреба – во нормални временски услови – во крајбрежните области.
Не е првпат вакво нешто да се случува во Керченскиот теснец. Во 2007 година, сличен танкер се преврте овде во бура, истурајќи 2.000 тони нафтени продукти во морето. Последователно, експертите предупредија повеќе од еднаш за можните катастрофални последици од понатамошната употреба на танкери од овој тип за поморски транспорт. Речиси во исто време, во 2007 година, потона и брод со 2.000 тони сулфур на него.
Во оваа нова бродска катастрофа, непозната количина на мазут истече во морето. Ова може да има сериозни последици за птиците кои зимуваат и за соседните плажи. По катастрофата во 2007 година, десетици километри крајбрежје беа сериозно загадени и беа потребни десет години да се опорави од последиците од загадувањето“.
извор: НОС Холандија