Трамп одобри отстранување на радиоактивен отпад

Слободата е пат со радиоактивен отпад во него. Чекај… што?

Светот го задржува здивот додека Доналд Трамп на крајот на овој месец ги враќа уздите на најмоќната земја во светот. Тоа не е хорор сценарио за луѓето со биткоин, но може да има и некои недостатоци за новото претседателство на Трамп. Во општа смисла, епско е што ќе има помала интервенција на владата. Но, проблемот е што се дозволени работи како преработка на нуклеарен отпад на патиштата на Трамп.
ЕПА го одобри предлогот на производителот на ѓубрива во „Мурица“ за изградба на пат на сопствен имот што содржи радиоактивен отпад. Ова веќе беше одобрено за време на претходното претседателство на Трамп. Сепак, Sleepy Joe стави голема задебелена линија преку тоа. Сега, сепак, Трамп се врати и ете и ете: Агенцијата за заштита на животната средина (да), повторно го одобрува.
Се работи за фосфогипс, супстанца која се ослободува како нуспроизвод од производството на ѓубриво. Фосфорниот гипс содржи покачени нивоа на NORM (природен радиоактивен материјал), како што се радиум (Ra-226), ураниум (U-238), ториум (Th-238), полониум (Po-210), олово (Pb-210) и радон (Rn-222). Сето ова се работи кои не мора да ги прават луѓето и животните многу здрави.
Има одредена дебата за тоа колку нештата се навистина страшни на крајот. Веројатно не е толку лошо како кампувањето во Чернобил, како што направија некои руски војници пред неколку години. Но, еј, дали ќе го возите секој ден ако не морате? Веројатно не. Вообичаена практика е материјалот да се чува на големи одредени места, каде полека ја губи радиоактивноста.

Сепак, продажбата на ѓубре како основа за изградба на патишта наместо да се складира за трошоци е попрофитабилна. Така, производителите сметаат дека е соодветно да го направат тоа. Посебно е што на ова оди и Агенцијата за заштита на животната средина, која признава дека супстанците се во основа штетни. Но да, тие наведуваат дека тоа е тест каде што можат да следат некои работи и дека граѓаните не се изложени на тоа бидејќи патот е на приватен имот. Противниците логично го гледаат како прв чекор кон примена на патишта кои се јавно достапни.

 

извор: НОС Холандија