„Фолксваген сака да затвори три фабрики во Германија и да укине десетици илјади работни места“

Фолксваген сака да затвори најмалку три фабрики во Германија и да укине десетици илјади работни места, соопшти работничкиот совет на производителот на автомобили. Вработените се информирани за плановите. Самиот производител на автомобили не сака да одговори на пораката.

Германската автомобилска индустрија веќе некое време и оди помалку добро. Се продаваат помалку автомобили и затоа паѓа профитот. Претходно беше најавено дека Фолксваген затоа ќе сака да го отпушти персоналот и евентуално да ги затвори фабриките во јули 2025 година.

Намалување на платата

Фолксваген има повеќе од 100 производствени локации ширум светот. Само во Германија работат речиси 300.000 луѓе.

Даниела Кавало, претседател на работниот совет на Фолксваген, рече дека „ќе се скратат уште повеќе производи, смени и цели производствени линии“. Советот во своите планови наведува и дека ќе има намалување на платите за 10 отсто за сите вработени.

Информациите сега доаѓаат од работниот совет, па се уште не официјално од самиот Фолксваген. Преговорите за кратењата се уште се во тек.

Дописничката од Германија, Шарлот Вајерс:

„Силните мерки во Фолксваген се во воздухот веќе некое време. Бидејќи трошоците за производство на автомобили се релативно високи и во исто време не е можно да се продаваат доволно автомобили. Во Кина, на пример, најважниот пазар за VW , има зголемена конкуренција од кинеските производители.

За да се натпреварува со другите производители, ќе треба да се заштедат милијарди. Во Германија накриво гледаат на јапонскиот конкурент Toyota, кој успева да произведе многу повеќе автомобили со половина повеќе вработени.

И така, покрај затворањето на фабриките во Германија, се наѕираат дополнителни кратења. Компанијата овде е позната по добрите услови за вработување, но сега сака да стави крај на тоа.

Ова има последици за целата економија, бидејќи VW е најголемиот комерцијален работодавач во Германија и затоа е важен за просперитетот на производствените региони. Ако германските фабрики се затворат, тоа би било првпат во историјата на компанијата“.

Според германските медиуми, на пример, фабриката во Оснабрик, блиску до границата со Холандија, се соочува со затворање. Неодамна стана јасно дека Порше сепак нема да има еден од своите нови модели на автомобили произведен во таа фабрика.

извор: НОС Холандија