Неговата поранешна сопруга, сега му е деловен партнер во студиото, Јован отворено за разводот

За себеси вели дека секогаш повеќе се посветувал на работата како автор за други пејачи, отколку на самиот себе како пејач, иако секогаш кога ќе го видите Јован Јованов, асоцира на големиот хит „Магија“. Познатиот Џеј Џеј веќе девет години не живее во Македонија. Во 2014 година со семејството прво замина во Америка, а потоа во Канада, и сега, освен музичката продукција, разви друг успешен бизнис во Торонто, фотографско студио каде што има неколку вработени од Скопје. Деловен партнер во студиото му е Николина, неговата поранешна сопруга. За нивната разделба, Јован за првпат јавно зборува за „Слободен печат“ и вели дека тие освен што се деловни партнери, се и најдобри другари, без оглед на тоа што повеќе не се во љубовна релација. Заедничка љубов им е 10-годишната ќерка Малеа, која ја наследила нивната креативност.

– Пред неколку години со Николина отворивме фотографско студио. Последниве година и пол доста го развивме и сме едно од најпознатите студија во Торонто за сликање. Имаме неколку фотографи, едитори, како и неколку вработени од Скопје, кои работат на букирање клиенти преку социјални мрежи, телефон и имејл-адреси. Планираме наскоро да отвориме и друга локација.

– Бев во уметничкиот совет на „Макфест“ минатата година. Со Роберт Саздов пробавме да донесеме некои промени. Тешко беше и треба уште многу да се работи на „Макфест“ и главно на македонската музика. Неопходна е модернизација на „Макфест“. Не само во музиката, во целиот пристап. Застапеност на социјалните мрежи, вклучување познати јавни фаци што имаат следбеници, споделување што повеќе објави. Порано беше престиж директниот пренос на „Макфест“ да го гледаат што повеќе луѓе. Сега е престиж што повеќе објави да се споделат од „Макфест“ на Инстаграм и на Фејсбук. Повеќе песни да имаат гледаност на Јутјуб. Младите да пеат и да играат на песните на Тикток. Само така новите песни ќе одбележат едно време. Оваа година имавме огромна застапеност на социјалните мрежи во споредба со минатата. Гледаноста на Јутјуб драстично се зголеми и „Макфест“ го официјализираше јутјуб-каналот. Среќен сум што од „Макфест“ излезе еден мегахит како песната „Бела“, која има повеќе од 15 милиони прегледи и стана балкански хит. А среќен сум што учесниците главно беа задоволни и не почувствуваа притисок од наградите, туку се потрудија да настапат во најдобро светло.
За македонската естрада, со чест на исклучоци, можам да кажам дека 90 отсто од македонските автори и изведувачи не следат што се случува со музиката главно во светот и на Балканот, не се трудат да следат некој тренд. Работат во нивната комфор зона. Тоа што го научиле години наназад, тоа сакаат сѐ уште да го прават. Музиката се менува секоја година и ако не ја следиме, нема новите генерации да нѐ слушаат. Живееме во време кога младите можат да изберат да слушаат што сакаат, а не што им се сервира во медиумите. А кога прават избор, пред себе ги имаат сите најдобри изведувачи во светот. А за да изберат да слушаат македонска музика, нашите изведувачи и песни треба да се на тоа ниво.
Јас дури и бев изненаден како некои автори буквално не се ни „замараат“ во кој правец прават музика. Едноставно прават некоја песна колку да се направи, а се чудат зошто македонската публика не слуша македонска музика. Кога ќе им дадеш пример дека песната треба да е во стил на некој моментален интернационален хит, што е најтрагично, не ја ни гледаат разликата. Мислат дека и нивната е таква.

 

повеќе на ЛИНКОТ

 

slobodenpecat.mk