Претседателот на ХОТАМ Крсте Блажески дал изјава дека услугите во Охрид ќе поскапат, а медиумите од Скопје таа негова изјава масовно ја користат за очигледна кампања против Охрид, ( каква што има секоја година ), но сега е втемелена и кредибилна бидејќи тоа го најавува првиот човек на ХОТАМ, кој зборува за цени во Охрид, но неговиот хотел е во Стурга, град против кој никогаш не се водела кампања за бркање на туристи. Од оваа негова изјава штета ќе имаат хотелите и приватното сместување во Охрид, бидејќи Охрид е „таргет“ на кампањата.
ТЕКСТОТ КОЈ ВРТИ НА ДЕСЕТИЦИ ПОРТАЛИ ГО ПРЕНЕСУВАМЕ ВО ЦЕЛОСТ !
Охридските хотелиери ќе ги пречекаат гостите со услуги поскапени за над 30 отсто за претстојниот велигденски викенд, пренесува телевизијата „24“.
Ова поскапување ќе се одрази на цените на ноќевањето во охридските хотели, кои го правдаат овој чекор со високите цени на производите, енергенсите, но и на повисоките плати за персоналот, што газдите мораат да ги обезбедат за да ги задржат работниците.
„Покрај сите поскапувања кои ги имаме, на Балканот сме уште една од поевтините дестинации. Нема повеќе 20 и нешто евра за ноќевање, туку е 30 и нешто евра, а некаде и повеќе“, вели Блажески.
И покрај инфлацијата и економската криза, охридските туристички работници очекуваат успешна сезона и голем број туристи. Хотелиерите велат дека има „поволна клима на туристичкиот пазар“ и во иднина се очекуваат повеќе летови од страни на холандските, турските и полските туристи, како и повеќе гости од ТУИ Англија.
Иако владата ги замрзна цените на прехрамбените производи, ова нема да допринесе за намалување на цените на ноќевањето бидејќи трошоците се зголемени поради енергетската криза.
Сепак, со над 30 отсто зголемување на цените на хотелските услуги за претстојниот велигденски викенд, може да се постави прашање дали ова ќе одбие потенцијални туристи да го изберат Охрид како нивната следна дестинација.
Хотелиерите објаснуваат дека поскапувањето е резултат на високите цени на производите, енергенсите и повисоките плати за персоналот, но сепак имаат оптимистични очекувања за успешна туристичка сезона. Ова е поради позитивната клима на туристичкиот пазар и зголемувањето на бројот на летови кои се очекуваат да пристигнат во Охрид.
Со цел да се подобри ситуацијата, можеби е потребно да се пронајдат нови начини за поддршка на туристичката индустрија. Ова би можело да помогне на хотелиерите да ги задржат цените на хотелските услуги на реалистично ниво и да го задржат статусот на Охрид како една од најпопуларните туристички дестинации во регионот.