Вработените во Боинг се согласија со зголемената понуда на производителот на авиони. Со ова завршува штрајкот во фабриките на Боинг во регионот на Сиетл по седум недели. Во штрајковите учествуваа околу 33.000 вработени.
Според Меѓународното здружение на машинисти и работници во воздухопловството (ИАМ), 59 отсто од вработените гласале за зголемената понуда. Два претходни предлози беа одбиени.
Вработените во Боинг ќе добијат зголемување на платите за 38 отсто, распоредено во четири години. Договори се направени и за бонуси.
Боинг вели дека е задоволен од договорот. Според извршниот директор, може да поминат неколку недели пред да продолжи целосното производство.
Финансиски проблеми
Тековните штрајкови предизвикаа уште повеќе финансиски проблеми отколку што компанијата веќе имаше. Пред две недели беше објавено дека Боинг ја претрпел најголемата квартална загуба од кризата со коронавирусот. Делумно поради штрајковите, загубата изнесуваше 6,2 милијарди долари (речиси 6 милијарди евра). Боинг, исто така, оствари загуба од 1,4 милијарди долари во вториот квартал.
„Боинг“ нема профит од 2018 година, делумно затоа што компанијата се најде на удар по двете фатални несреќи со својот авион 737-MAX во 2018 и 2019 година, во кои загинаа 346 луѓе. Претходно оваа година, страничната плоча на авионот се откина во воздух, поради што Боинг беше казнет со 240 милиони долари.
Воздухопловната филијала на компанијата исто така претрпе оштетување на сликата поради проблеми со Starliner. Двајца астронаути беа блокирани поради технички проблеми за време на првиот лет со екипаж до Меѓународната вселенска станица. Сега се враќаат само шест месеци подоцна од планираното.
Сечење работни места
Боинг планира да укине 17.000 работни места бидејќи компанијата чувствува потреба да ги намали трошоците. Отпуштањата изнесуваат намалување за 10 отсто на работната сила.
Сиетл е важен град во производствениот синџир на Боинг. Две од најважните производствени локации на производителот на авиони се наоѓаат таму.
извор: НОС Холандија