Мета, компанијата зад Фејсбук и Инстаграм, им нуди на хакираните корисници нов начин за побрз пристап до нивните сметки. Наместо да чекаат долго време за помош, луѓето кои се жртви на кражба на сметки може да користат метод на забрзана проверка.
Страницата за обновување им овозможува на корисниците да испратат видео селфи за да го потврдат својот идентитет, без потреба да се најавуваат. Откако Мета ќе го потврди идентитетот, тие ќе можат да го вратат пристапот до нивната сметка. Овој метод сега се тестира во ЕУ, Обединетото Кралство и Јужна Кореја. Не е јасно колку брзо ова функционира.
Препознавање на лице против лажни реклами
Ова не е единствениот проблем за кој Мета мораше да најде решение. Компанијата се бори и со лажни реклами кои користат познати лица. Измамниците сè почесто користат фотографии од познати личности за да ги измамат луѓето со лажни производи или инвестиции. Мета сега ја тестира технологијата за препознавање лице за да ги блокира овие лажни реклами.
Неколку познати Холанѓани веќе станаа жртви на злоупотреба на нивниот имиџ за лажни реклами. На пример, Џон де Мол се користел без негова дозвола во реклами за лажни инвестициски понуди. Овој тип на злоупотреба веќе доведе до правна постапка, како што е тужбата што Де Мол ја поднесе против Facebook за неовластено користење на неговото име и слика.
извор:НОС Холандија