Британскиот производител на чоколади Cadbury го губи статусот на главен снабдувач, како и Unilever

За прв пат по 170 години, британскиот производител на чоколади Cadbury повеќе не може да се нарекува себеси главен снабдувач. Името исчезна во исто време со оние на стотина други луѓе, брендови и компании од списокот на кои им е дозволено да го користат грбот на британскиот крал и држава.

Не се знае зошто е донесена одлуката: Бакингемската палата не ги објаснува одлуките. На Кедбери и на другите им е дадена една година да го отстранат грбот од целото нивно пакување.

Бирмингемската компанија е најпознатиот производител на чоколади во ОК и е така долго време. Кралицата Викторија (1819-1901) веројатно исто така била обожавателка. Во 1854 година таа ѝ додели на компанијата право да се нарекува себеси носител на кралски налог.

Тоа беше триесет години откако основачот Џон Кедбери отворил продавница за зеленчук во истиот град каде што продавал и какао и чоколаден пијалок.

Здружение на носители на кралски налог
Посакуваното оружје
Привилегијата да го носат грбот може да им се додели на компании кои го снабдуваат судот и се стремат кон највисоко ниво на услуга, квалитет и изработка, се вели на веб-страницата на Здружението на кралски налог. Списокот редовно се ажурира. Наградата важи пет години.

Американскиот сопственик на Cadbury, Mondelēz International, реагира резигнирано. „Иако сме разочарани, горди сме што бевме главен снабдувач и целосно ја почитуваме одлуката“, велат од компанијата.

Од списокот исчезнаа и стотина други имиња, меѓу кои и поранешната британско-холандска мултинационална Unilever. Додадена е и онаа на фризерката на кралицата Камила, како и онаа на златарот кој му ги доставил прстените за венчавката на кралот Чарлс.

извор: НОС Холандија