Здружението на потрошувачи предупредува на сајтовите за „непотребно скапи“ авионски билети

Секој што мисли дека може да купи евтини авионски билети преку сајтови како што се Cheaptickets.nl, Vliegwinkel или Kiwi, има добри шанси да биде разочаран. Здружението на потрошувачи предупредува дека сајтовите за билети продаваат непотребно скапи билети за авионски патувања.

Трошоците за резервации на седишта и багаж вртоглаво растат. Сајтовите, исто така, не обезбедуваат целосен опсег и се кријат дополнителни трошоци, според истражувањето на групата за интереси на потрошувачи.

Речиси секогаш на веб-страниците на авиокомпаниите наоѓавме најниски цени за авионски билети“, велат од здружението. Сајтовите за билети ветуваат обемни споредби, но (евтини) летови од easyJet, KLM или Ryanair редовно недостасуваат.

‘Бидете брзи!’, ‘најдобрата понуда’, ‘резервирајте сега!’

Клиентите се бркаат од овие известувања

За студијата, Здружението на потрошувачи ги разгледа цените за авионски билети на единаесет популарни веб-страници за билети. Покажа дека овие сајтови наплаќаат до четири пати повеќе за резервации на багаж и седишта од авиокомпаниите.

Според директорката на Здружението на потрошувачи, Сандра Моленаар, ситуацијата е „уште полоша“ отколку во претходното истражување на здружението во 2022 година. „На прв поглед, цените на веб-страниците за авионски билети изгледаат разумни. Но, тогаш тие наплаќаат екстремно високи трошоци за опционални услуги. ”

На пример, се појави дека еден од сајтовите нуди онлајн чекирање за 7 евра, додека сите европски компании го нудат бесплатно.

 

Освен тоа, купувачите се прогонувани од текстови кои се појавуваат на екранот: „Бидете побрзи, цените наскоро ќе растат!“ или “Ова е една од најдобрите понуди на денешницата. Резервирајте веднаш!”. Според Здружението на потрошувачи, станува збор за измислени текстови, наменети да ги исплашат луѓето.

Поради тоа, наведуваат од Здружението на потрошувачи, во секој агол има грешка. На пример, секој што прави печатна грешка во име на патник мора да купи нов билет во Gotogate бидејќи компанијата не дозволува корекции на името. Меѓутоа, авиокомпанијата е должна да ви помогне со корекција на името и можеби нема да ви наплати за тоа.

извор: НОС Холандија