„ОСВЕН ако не се викате Марвел и вашата игра повторно создава фантастични пејзажи со помош на CGI, секоја голема телевизиска или филмска продукција треба да бара некои прилично спектакуларни локации на кои ќе ги постави своите фантастични драми“, пишува Калум Расел за британското списание Far Out, и неговиот ја носиме колоната подолу.
Додека трилогијата „Господарот на прстените“ на Питер Џексон патуваше во Нов Зеланд за да го рекреира шармот на Средната Земја, а „Дина“ на Денис Вилнев ги користеше огромните рамнини на пустината Вади Рум во Јордан за да го имитира Аракис, „Игра на тронови“ на HBO отиде на различни локации за да го донесе мечот. драма на животот.и сандали.
Светот на Вестерос во фантастичната серија не е баш баш основен, туку е составен од планински предели, замрзнати рамнини и огромни, украсени градови. Ова го поттикна продукцискиот тим да бара голем број различни локации, избирајќи го Националниот парк Ватнајокул во Исланд за снимање на ледените пејзажи „надвор од ѕидот“, Барденас Реалес во Шпанија за сцените на Дотракиското Море и Дубровник во Хрватска за сцените во неверојатната Кралското слетување.
Жителите останаа со проблемот со прекумерниот туризам
Сместен во длабокиот југ на Хрватска, на далматинскиот брег, Дубровник е познат како скапоцен камен на Јадранското Море, со прекрасен поглед на морето среде историската готска и барокна архитектура.
Градот е можеби најпознат по своите древни бариери кон морето, оние масивни ѕидови кои беа главен фактор за привлекување на продуцентскиот тим на Game of Thrones бидејќи изгледот речиси точно ја отсликуваше измислената локација на Кралското слетување.
Иако продукцискиот тим можеби уживал да ја користи локацијата неколку сезони на шоуто, населението во градот остана со егзистенцијалниот проблем на прекумерниот туризам, со орди на обожаватели кои патуваат од целиот свет во малото хрватско гратче.
Преполнувајќи ги улиците и влезовите на Стариот град, областа каде што се снимаше најголемиот дел од сериите на HBO, локалните жители го осудија пристигнувањето на илјадници бродови за крстарење кои слетаа илјадници туристи на нивните брегови кога возбудата околу серијата беше на својот врв во 2017 година. .
Метежот стана значаен проблем, особено на познатиот Страдун, поплочен со варовник, а во 2017 година е забележано дека бројот на жители на Стариот град се намалил од 5.000 во 1991 година на 1.157 луѓе. Овој пад му се припишува на порастот на туризмот, при што зголемувањето на туристите го избрка локалното население благодарение на приливот на сместувачки капацитети во Airbnb ги зголеми локалните цени и го уништи секое чувство за локална заедница.
Градот мораше да ја промени својата политика
Преоптоварување на инфраструктурата, оштетување на локалната средина и загрозување на интегритетот на локалната култура, туризмот во Дубровник го принуди УНЕСКО да го предупреди градот дека нивниот статус на светско наследство ќе биде загрозен ако ништо не се преземе за нивниот проблем.
До 2018 година, градот го послуша предупредувањето и презеде значителни чекори за да го намали бројот на туристи, особено во преполната област на Стариот град, а еден успешен метод беше да се префрлат пристигнувањата на бродовите за крстарење за да се прошири бројот на посетители.
index.hr