Брзиот пат што ги поврзува Херцег Нови и Будва ќе го проектира Градежниот институт од Македонија

0
83

Градежниот институт на Македонија од Скопје го доби тендерот за проектирање на брз пат од Херцег Нови до Будва, преку Которскиот залив.

Како што може да се види во Одлуката за избор на најповолна понуда, која беше објавена на веб-страницата на ЦЕЈН, македонската компанија доставила независна понуда на тендерот со подизведувачите Геотест инженеринг и Градежниот институт Подгорица. Вредноста на понудата е 144.900 евра без ДДВ, а да потсетиме дека Монтепут за оваа работа на тендерот посочи вредност од 149.900 евра без или 180.000 евра со ДДВ.

Рокот на извршување на договорот е 5 месеци од датумот на склучување на договорот.

На овој тендер понуди доставија и конзорциумот „Виамонт Колашин“ и „Виа Проект“, кои беа исклучени од постапката за јавна набавка.

Инаку, ова беше втор тендер за изработка на идејно решение за дел од експресниот пат што ќе го минува Которскиот залив и ќе ги поврзува Херцег Нови и Будва.

Првиот тендер беше објавен на почетокот на февруари, но беше поништен откако понудувачите беа исклучени од постапката поради неправилно изготвени или нецелосни изјави.

Според информациите на ЦеЈН, на тендерот биле доставени две понуди, едната од компанијата Колашин Виамонт и подизведувачот Геостандард, а другата заеднички од Градежниот институт на Македонија, дел од странското друштво на Градежниот институт Македонија ДИД во Црна Гора ( ДИД), Институт за градежништво Подгорица и подизведувачот Геотест инженеринг.

Како што соопштија претходно од Монтепут, целта на креирањето на техничката документација е да се испитаат алтернативните коридори на брзиот пат и неговата поврзаност со другите делови од главната патна мрежа. Почетокот на брзиот пат е во областа Дебели Бријег, потоа преку внатрешноста на Херцег Нови стигнува до Тиват или Котор и се поврзува со дел чиј коридор е единствен од областа Братешиќ до Будва.

 

извор: bokanews.me