EurAsian Times објави дека релативната брзина, кога два воза се движат во спротивна насока, достигнала неверојатни 891 км/ч.
Брзите железнички системи нудат високо ефикасен начин на транспорт за преместување на луѓе и товар помеѓу дестинациите. Во време кога земјите сакаат да ги намалат емисиите на јаглерод, електрифицираните и енергетски ефикасни возови можат да понудат еколошки алтернативи за воздушниот транспорт.
453km/h.😲😲😲
Yesterday, CR450, The China's new generation of high-speed trains of China , Meet at 453km/h on Fujian offshore high-speed rail. pic.twitter.com/fFlDVxKwt8— Sharing Travel (@TripInChina) July 3, 2023
Со постигнување поголеми брзини, возовите можат дополнително да го намалат дефицитот во времето на патување помеѓу двата начина на транспорт. На пример, патувањето помеѓу Пекинг и Шангај може да потрае само 2,5 часа со воз што се движи со брзина до 400 км/ч, слично на времето потребно за летање со авион.
Кина ја има најголемата железничка мрежа во светот, а во Шангај сообраќа воз со магнетна левитација (скратено маглев). Користејќи електромагнетна технологија, возот лебди над пругата за да го елиминира триењето и може да достигне брзина до 500 км/ч.
Сепак, маглев технологијата не е распоредена насекаде во Кина, па земјата се обидува да ја зголеми брзината на возовите на постојната инфраструктура. Проектот наречен China Railway 450 Technology (CR450) е еден таков проект кој е дел од петгодишниот план за периодот од 2021 до 2025 година.
Претходно годинава, истражувачите од Кинеската академија за железници открија дека CR450 е блиску до тоа да биде готов, а Кинеската железница неодамна спроведе пробно возење долж дел од својата мрежа од Фучин до Куанчоу во провинцијата Фуџиан.
Тестовите беа извршени на прекуморскиот мост на заливот Меичоу, кој е еден од главните делови на брзата железничка линија Фучоу-Шиамен долга 277 километри. Кина спроведе повеќе од 57 експерименти за да ја потврди веродостојноста и изводливоста на новите технологии користени за време на проектот CR450.