Компанијата Rimac Automobili размислува за примена на нови технологии, што вклучува употреба на дизел.
Наследникот на Римчев Невера е во развој, а според последните информации нема да мора да се напојува исклучиво од електрична енергија од батерии. Компанијата работи на радикални нови технологии кои овозможуваат производство на електрична енергија од течни горива како што е дизелот.
Во интервју за британскиот Autocar, Мате Римац даде неколку навестувања во врска со следните чекори на компанијата, која моментално се фокусира на производството на електричната Nevera. „Римац не е исклучиво електричен – прави се што е највозбудливо во тој момент“, рече тој и откри дека „работи“ на програма што ќе утврди дали таканаречените „наноцевки“ можат да бидат ефикасен извор на енергија за возилото.
Во исто време, Rimac открива дека веќе постигнале ветувачки резултати во првичните експерименти, со што постигнале ефективно ниво од 80 проценти, што е далеку подобро од ефикасноста на најнапредните бензински и дизел мотори, според Index.hr.
Треба да се има на ум дека идејата на Rimec е тотално различна од онаа на plug-in хибрид или електрично возило со продолжувач на опсегот. Како што објаснува Мате Римац, течните горива како што се „ТНГ, водород и дизел“ би можеле да произведат електрична енергија за погон на електричните мотори.
Во основа, идејата е дека, користејќи „хемиски различни“ течни горива, прегревањето произведува електрична енергија што потоа може да се користи за напојување на електричен мотор, со што ќе се замени батеријата во електричен погон.
Оваа технологија би ги елиминирала најголемите недостатоци на електричните возила, потребата од инсталирање (пре)тешки батерии и долгорочно полнење на полначите. Овој процес, исто така, генерира CO2 и други гасови како нуспроизводи, но во значително помала количина во споредба со класичните мотори.
Mate Rimac не го открива можниот датум на имплементација на оваа технологија, но е убеден дека таа ќе има значително влијание врз автомобилската индустрија, особено во областа на суперспортските автомобили.
telegraf.rs