На електронската адреса за комуникација со граѓаните 24@skopje.gov.mk досега се пристигнати 1438 барања, од кои решени се 1.300. Најголемиот број граѓани на овој мејл пријавиле проблеми и барања за поставување заштитни столпчиња на тротоарите, за чистење диви депонии, проблеми со улични кучиња, возниот ред на автобусите и уличното осветлување низ градот. На електронската адреса 24@skopje.gov.mk граѓаните можат да пријавуваат предизвици во надлежност на градот, а градската администрација е задолжена да одговори на барањата во рок од 24 до 72 часа. Целта на овој проект е ефикасно и ефективно работење на градската администрација во служба на граѓаните, која ќе придонесе Скопје да биде функционален град кој нуди брзи, квалитетни и навремени услуги за скопјани. Со ваквиот начин на комуникација Градот Скопје станува поблизок до скопјани и има за цел преку непосреден однос со граѓаните да ги реши секојдневните предизвици со кои тие се соочени.
Related Posts
Грција ги замрзна сите средства на потпретседателката на Парламентот на ЕУ обвинета за корупција
Грчките власти денес го замрзнаа имотот на потпретседателката на Европскиот парламент, Ева Каили, по нејзиното приведување под обвинение за корупција,…
Протест на професионалните возачи пред Владата, „Отворен Балкан“ не ги реши проблемите со транспортот
Претставници на Независниот синдикат на професионални возачи на транспорт денеска пред Владата со протест го изразија своето незадоволство и побараа…
Лавров: Македонија порано се викаше ФИРОМ што беше многу понижувачки, сега е Cеверна – Знаеме за што се работи
Министерот за надворешни работи на Русија Сергеј Лавров денеска имаше една од најпосетените прес-конференции на Самитот на ОБСЕ во Скопје.…