Бродот, наречен Saint-Malo, беше објавен во официјалното соопштение, долг е 194,8 метри и има капацитет на батерија од 11,5 MWh, приближно двапати поголем од оние што вообичаено се користат за хибридни бродови. Овој брод ќе замени еден од постарите модели што пловат од Св. Мало во Франција до Портсмут во Англија.
„Brittany Ferries гордо води во одржливиот поморски транспорт и работи со партнери за да донесе „почисти“ бродови во регионите каде што работиме со нашите операции. Хибридната технологија продолжува да ја унапредува нашата програма за обновување на флотата, проследено со воведување на два брода ЛНГ. Од првиот ден на операцијата, корист ќе имаат пристаништата како Св. Мало во Франција и Портсмут во Велика Британија. Енергетските можности на крајбрежјето овозможуваат имплементација на корисни планови, како и инвестиции во plug-in хибридна инфраструктура“, изјави Кристоф Матје, извршен директор на Brittany Ferries.
На бродоградежната индустрија и треба декарбонизација бидејќи масовните бродови се главен извор на емисии на јаглерод. Сепак, големината на бродовите и растојанијата што треба да ги поминат претставуваат тешка задача за да се осмислат одржливи опции.