Зошто возовите за спиење стануваат сè попопуларни низ Европа?

0
156

Возовите за спиење продолжуваат да се враќаат во континентална Европа поради зголемените предупредувања за климатските промени и зголемената желба на луѓето за поквалитетно патување.

 

Живеејќи во главниот град на Шведска, Стокхолм, Џулија Сенингер (33) редовно патува со воз, не само за да го посети своето семејство во Луксембург, туку и за да стигне до своите дестинации за одмор, пишува Би-Би-Си. Јулија претпочита да патува со воз наместо да лета главно од еколошки причини. Сепак, тој додава дека возовите се едноставно поудобни, особено услугите за спиење.

 

„Тоа е многу позабавно. Запознавате повеќе луѓе и имате поинтересни разговори“, вели Џулија.

 

Јулија има среќа бидејќи возовите за спиење продолжуваат да се враќаат во континентална Европа, со голем број нови услуги лансирани од минатото лето, или планирани да започнат подоцна оваа година или во 2024 година.

Уште во октомври, Сенингер и нејзиниот сопруг патуваа на тогаш новоотворената услуга за спиење од Стокхолм до Хамбург, вториот по големина град во Германија. Пругата е управувана од шведската железничка компанија SJ, а од Стокхолм тргнува секој ден во 17:30 часот и пристигнува во Хамбург во 6:30 часот.

 

„Го резервиравме возот веднаш штом тргна. Сè уште звучи како долго време, но одите да спиете и е толку убава атмосфера во возот“, вели Сенингер, кој работи за архитектонска фирма.

 

Јаглеродниот отпечаток што го остава возот е само дел од оној што го остава авионот. Летот од Стокхолм до Хамбург резултира со околу 250 килограми јаглерод диоксид по патник, според пресметките на веб-страницата EcoPassenger. Спротивно на тоа, C02 ослободен при патување со електричен воз е само 26 килограми.

 

index.hr